Welcome to UK420

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more!

This message will be removed once you have signed in.


Dinafem-Mark

Summer Vacation.

36 posts in this topic

Posted (edited)

Hello all :bong:

 

It's coming to that time of year where a much needed holiday is called for  :yep:

 

Just to let you all know I'll be taking a couple of weeks away from the 

 

20th of July to the 10th of August. To take the wife away and unplug :)

 

If anyone is waiting for seeds or wants seeds for a diary get that in before the 19th July  :yep:

 

Best Picture thread competition winners for both Dinafem and HSO have been sent out, the OGKZ for the PNC have been shipped and we have grows being started with the 6 new Dinafem strains  :yep:

 

I'll be around this week and next until Friday 19th July  ;)

 

When I return we will think of a cool competition for indoor and Dinafem. I want to keep the PNC to HSO so I'm open to ideas for that. I could do with a few more growers for -

 

Auto Cookies 

Auto Gorilla

Auto DinaMed CBD Kush 

Quick Gorilla 

Gorilla CBD 

 

Only around 5 more so if interested drop that pm ;)

 

Thanks all :yep:

 

All the best  :bong:

 

Mark..

Edited by Dinafem-Mark
23 people like this

Share this post


Link to post

Enjoy your holiday time with the family, well needed I would think.

Toke...

6 people like this

Share this post


Link to post

Enjoy Mark :yep:

 

Well earned.

 

Tenchie

3 people like this

Share this post


Link to post

Counting down the days are we mate? ;)


Well deserved.

 

3 people like this

Share this post


Link to post

Enjoy your hollybobs Bro. Thanks for all your generosity!

C'mon Team Mossy!

3 people like this

Share this post


Link to post
27 minutes ago, teehee said:

Enjoy your hollybobs Bro. Thanks for all your generosity!

C'mon Team Mossy!

 

Traitor lol

 

All the best  :bong:

 

Mark..

3 people like this

Share this post


Link to post

Enjoy your break mate :smoke:

2 people like this

Share this post


Link to post
8 hours ago, Dinafem-Mark said:

 

Traitor lol

 

All the best  :bong:

 

Mark..

TBH I was cheesed off I didn't get into Team Dinafem.... but anyway, I dont have a hope.

2 people like this

Share this post


Link to post

Have a great break fella.  Back in time for a smoke report on the ogc id say.  All the best for you and wifey 

2 people like this

Share this post


Link to post

Alright there @Dinafem-Mark

 

Another holiday, didn’t you have one last year?

 

I don’t know you must be earning too much money lol

 

On a serious note tho, have a good one mate, you going anywhere nice this year.

 

Take it easy. Jj:yinyang:

2 people like this

Share this post


Link to post

Happy holidays mate 

2 people like this

Share this post


Link to post

Have a good one mate hope you get some time away :yep:

3 people like this

Share this post


Link to post

to much of a good thing aint always a good thing lol

 

well deserved, take mrs kb somewhere nice, dont be a cheapo

 

enjoy, and stay safe brother. :smokin:

 

sam

2 people like this

Share this post


Link to post

Posted (edited)

@Dinafem-MarkHave a good holiday dude, everyone needs a break, you work hard so I hope you have a relaxed couple of weeks. I am sorry I have been quiet of late, I will try and get the photos I have up on here soon, it too easy on IG, lol. Cheers for all the beans dude.

Edited by Smokebelch
2 people like this

Share this post


Link to post
5 hours ago, Jibba jabba said:

On a serious note tho, have a good one mate, you going anywhere nice this year.

 

Thinking about the Lake district brother  :yep:

 

Nice and quiet + dog friendly  :bong:

 

Should be a nice break, can't wait ;)

 

All the best  :bong:

 

Mark..

2 people like this

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now