Welcome to UK420

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more!

This message will be removed once you have signed in.


McHazy

Hazy's Hash Stash

36 posts in this topic

Looks spot on that red hash brilliant thread here @McHazy

1 person likes this

Share this post


Link to post


Aye aye folks 

Some nice white widow bubble hash for yez

large.5f1d4729c4ba2_WhiteWidowBubbleHash.jpglarge.5f1d471e17560_WhiteWidowBubbleHash(2).jpglarge.5f1d47257f439_WhiteWidowBubbleHash(4).jpg

It is pokey as fuck wake n bake wi it an the day is a write off like lol

 

15 people like this

Share this post


Link to post

Latest run

 

Run 1

large.20210110_192912.jpglarge.20210110_193454.jpg

 

Run 2

large.20210110_203151.jpg

 

Run 3

large.20210110_203159.jpg

 

Not too bad

large.20210110_203238.jpg

 

Here's first run very soft very sticky very moreish this lump gettin stashed for a cure :yep:

large.20210111_204823.jpg

large.20210111_204900.jpg

 

 

Second run still quite soft but easier to work with firmer texture 

large.20210111_205155.jpg

 

 

Third run lowest grade almost solid rock hard little nugget takes ages to go soft in yer fingers tasty tho :yep: 

large_Hash.jpg

 

Cheers 

McHazy :skin_up:

 

12 people like this

Share this post


Link to post

looks good,:yep: im gonna be doing a bubble run myself tomorrow, need me some of the funky stuff for night time smoke. promised to get myself a camping washing machine for multi runs at ease this year

enjoy your bubble mate. :smokin:

1 person likes this

Share this post


Link to post

large_Hash.jpg

It's become well tasty :yep:

 

9 people like this

Share this post


Link to post

Hi McHazy 

That's some awesome lookin

Hashish Hashish Hashish

Welcome to another addition of This HaaaaashWinsTdaaaay everybody! 

Inndeeed... 

If that hash doesn't rip yr face off, I quit aswel! lol 

Haha sorry for the waffle bud, jst bn binge watchin Urban Remo the last few nights catchin up on his antics. 

That's some absolute fukin fire lookin blo tho, enjoy man! 

Cheers 

1 person likes this

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now